Når man skal have sit budskab ud, er en af de vigtigste faktorer, at det dels når ud til så bred en målgruppe som overhovedet muligt. Det ses ofte, at man så indrykker, ofte, dyre annoncer i aviser, tidsskrifter og dagblade, hvor annoncen måske ses et par gange, men kasseres, når læser er færdig med at læse de interessante ting og mediet smides ud. Det bliver altså ofte meget statisk og enkeltstående, og holdt op imod hvad det kan koste af reklame- og annoncekroner at få indrykket en sådan annonce, kan det være en dyr måde, hvorpå ens budskab når ud.

Reklamer på bil er derimod en langt mere dynamisk måde at få sit budskab ud på. Ved hjælp af eksempelvis bil folie, beklædes en bil med det ønskede reklamebudskab for et givent brand eller firma, og når så bilen bevæger sig rundt i det ganske land, vil budskabet spredes til nær og fjern. kan også være, at man beklæder traileren på en lastbil med et billedside, der igen fungerer som ‘omvandrende’ reklame. Reklame på bil udbydes blandt andet af firmaet Flexsign. De har specialiseret sig i netop dette nicheprodukt, og kan skrive en årelang erfaring på cv’et med bilreklame og lastbilreklame. Kundesegmentet tæller alt fra større til mindre virksomheder, og man få skræddersyet sin løsning, således den passer til den enkeltes kundes behov. Det betyder også, at Flexsign kan klare både store og små opgaver, og med de mere en 1500 køretøjer, som Flexsign har kørende rundt omkring både i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland, er man som kunde, og dermed afsender af reklame, sikret en bred eksponering i Danmark såvel som i udlandet. Køretøjerne er naturligvis både gennemtestet og TÜV-godkendte, således de overholder alle de lovmæssige krav og standarder. Vil man høre mere om, hvad Flexsign kan tilbyde, kan man med fordel kontakte dem for en uforpligtende snak.