Navipartner er leveringsdygtig i løsninger indenfor billetsalg, webshops og POS-systemer. Navipartner holder dels til i Danmark såvel som på Mauritius, hvor over 90 medarbejdere er ansat til at sikre en god og kompetent kunderådgivning, uanset om man som kunde har brug for en ny e-commerceløsning, eller man har brug for support til sit online billetsalg. Når man handler Microsoft-produkter hos Navipartner, kan man være sikker på, at man gør en god handel og får den helt rigtige sparring og rådgivning indenfor Microsofts produkter. Navipartner er nemlig Certified for Dynamics og Microsoft Gold Partner.
E-commerce er en af de ting, som Navipartner har specialiseret sig indenfor. Navipartner tilbyder det, som hedder en NP Ecommerce, og det er en webshopløsning, der dels bygger på Magento samtidig med, at det er integreret med Dynamics 365 business central, der er en del af Microsoft Office 365. Når man køber en sådan webshopløsning hos Navipartner, får man en webshopløsning, der har en masse standardfunktioner, og hvor der er kælet for funktionaliteterne. Det sikrer, at man som bruger og som kunde får en god oplevelse, både når man aflægger en ordre i webshoppen, såvel som når man bruger webshoppen til at sælge fra.
En anden ting som Navipartner også har specialiseret sig i er billetsystemer. Det hører efterhånden en svunden tid til, at man får sine billetter i papirsform. Mere og mere af billetsalgene foregår fuldt elektronisk fra man bestiller sine billetter og til man indløser dem. Det letter både ekspeditionstiden såvel som gør det langt nemmere, at man ikke skal printe sin billet. Med en billetløsning fra Navipartner, får man en løsning, der er fleksibel og til at finde ud af. Både når man er kunde, der skal booke og købe billetten, såvel som det firma, der udbyder den. Vil man læse mere om billetløsninger og Dynamics 365 business central, kan man med rette besøge www.navipartner.dk